با صدای بی صدا
مثل یه کوه بلند
مثل یه خواب کوتاه
یه زن بود یه زن
من بودم هی هی هی هی
یه زن بیچاره شدم نه فکر کنین غرور م رو از دست دادم نه
هنوز روی پاها مم چون من به این زودیها جاخالی نمیدم ولی این و بدونین
دیگه عشق و فکرو زندگیم و به پای هیچ کس نمیریزم هیچ وقت هیچ موقع
دیگه گول نمیخورم البته ممکنه ظاهرا به نظر بیاد که دوستش دارم ولی کور خونده
چند بار آ دم میتونه از بلندی آرزوها به زمین بخوره و باز بگه نه من باید عاشق زیست کنم اگه نه میمیرم اینجورام نیست من میتوانم زیست کنم و میکنم
وحالا میبینین که قویتر از همیشه بلند میشم حتی اگه قلبم ریش ریش شده باشه
میدونین چجوریه بی عشق آ دم حساسیتش کمتر میشه میتونه راحت راحت ادامه بده بدون اینکه هر لحظه مجبور باشه مراقب قلب لغزان شیشه ایش باشه که مبادا
از دست طرف بخوره زمین دفعه دیگه راجع به طرف مینویسم شایدم الان بنویسم
هان این بهتره اقلا خالی میشم خوب از کجا شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟
خوب الان میگم اون چه جور آدمیه مهربان فداکار و سرگرم کننده خوب این ظاهر ماجراست البته
در باطن امممممممم بسیار شکاک بسیار بد دل بسیار خود پسند بدون هیچ قیدی برای خودش مطمئن از خویش عاشق خویش دلش میخواد تو همیشه باشی ولی ساکت و بی توقع خوب برای امروز بسه بای

نظرات 6 + ارسال نظر
آقا کوچولو و خانوم کوچولو شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ق.ظ http://deltangieman.persianblog.com

سلام.تو ام؟زن مساویه با بدبختی.به قول فروغ می خواستم که بانگ هستی خود باشم/اما دریغ و درد که زن بودم.منم به روزم.سر بزن!

[ بدون نام ] شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ق.ظ http://ssmohammad.blogsky.com

سلام
خوبید ؟ از تو یه وبلاگ دیگه به اینجا رسیدم . تقریبا هم تمام مطالب این صفحه را هم خوندم .
اگه اوایل ازدواجتونه( یعنی ۲ یا ۳ ساله )خیلی زوده که بخواید اظهار نظر قطعی کنید .
در کل :
شاید قریب به ۹۰ درصد آقایون مثله شوهر شما هستن . یعنی خود من هم به عنوان یه مرد قبول دارم که هممون خود خواهیم . نمی دونم شاید هم مال احساس حسادت بسیار شدیدی هست که در ۱۰۰ درصد آقایون وجود داره ولی به ظاهر وجود نداره .
فکر میکنم ( البته فقط فکر میکنم مطمئن نیستم ) همه جا و همه کس آسمونش همین رنگه . شاید یه خورده پر رنگ تر ٬ یا یه خورده کم رنگ تر !
محمد

[ بدون نام ] شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:18 ق.ظ

جمله اول یه (( هم )) اضافه داره . با عرض پوزش . محمد

صادق شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ب.ظ http://sadeghkhan.blogsky.com

سلام.
از توجهت ممنونم. من به وب لاگتون سر میزدم . اما حرفی برای گفتن نداشتم. میدونید اخه من عشق رو تجربه نکردم. برای همین حرفهای شمارو خوب درک نمیکنم.
تنها امیدوارم که شما در تمام مراحل زندگی تون شادو سلامت باشید
ایام کامیابی مستدام

عسل بانو شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.cheshmane-baraniyema.persianblog.com

سلام: میدونی بد جوری با حرفات موافقم ...به نظرم حتی ارزش فکر کردن هم ندارن ..موفق باشی...وقتی که نامردی کرد باید برههههههههههه

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:22 ب.ظ http://ssmohammad.blogsky.com

سلام
خوبید ؟
اون بالا یه چیزایی در مورد اینکه نباید زود قضاوت کنید نوشتم . فکر کنم زیاد به مزاجتون خوش نیومده .
قصدم فضولی و این حرفها نبوده .
خوش و خرم باشید .
فرصتی پیدا کردید سر بزنید
محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد