عید نوروز

عید نو روز همه جا سبز و قشنگه
همه جا آ فتابی و رنگ و وارنگه

سلام به همه کسی رضا صادقی گوش میده مثل من ؟ من که خوشم میاد از آ هنگاش چیزی برای گفتن ندارم هنوز نوبت موبایل من نشده و من همچنان از قافله عقبم احساس احتیاج میکنم البته چیزی نمونده به نظر شما ۷۶۱۰ خوبه؟البته همونجور که همه میدوننن هیچی نوکیا نمیشه ولی بعضیا ممکنه بگن زیمنس بهتره بعضیا سونی اریکسون و تر جیح میدن ولی من میگم نوکیا و همیشه نوکیا تا وقتی که غیر از اون ثابت بشه پسرم الان از روی حیاط اومده خوش و سر حال ولی فکر کنم کم کم خوابش بگیره چون حسابی خسته شده
 این مهران مدیری این بار کمی کش در برنامش جا داده ولی بد نیست متخصص پیدا کردن هنر پیشه های  عجیب ولی جالبه از سریال friends چیزی کم نداریم اگر زیاد داشته باشیم من خودم به شخصه فیلم شب یلدا یا اشک سرما رو به تروی یا گلا دیاتور تر جیح میدم چون به من نزدیکه  و من درکشون میکنم خوب پر حر فی مو قوف بای

نظرات 6 + ارسال نظر
شی شی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام

:)

دیدم

محمد شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ http://ssmohammad.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
من امروز تونستم بیام تو اینترنت قبل از عید که ظاهرا دچار اشکال شده بود . سال نو رو بهت تبریک میگم و از صمیم قلب برات آرزو میکنم تو سال جدید ضمن سلامتی به همه آرزوهای خوشگلت برسی . روز و روزگار به کام باشه ٬ غم و غصه هات کم بشه ٬ شادی بجاش با هات باشه .
قربانت / محمد
راستی موبایل من سامسونگ هست . ازش راضی یم . گوشی قبلی من اریکسون بود ٬ خوب آنتن نمیداد . خوشبختانه از دستم افتاد تو جوی آب و مرخص شد .

خانوم کوچولو شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://deltangieman.persianblog.com

سلام خانومی! سال نو مبارک! ایشالا سال خوبی داشته باشی! موبایلت هم مبارک! گوشیه سامسونگ خوبه ها! اصلا رو سامسونگ حساب نکرده بودی ها!

شی شی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ

واییییییییی

نری سامسونگ بخری!!!!!

شی شی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

افت کلاس!!!!!


مواظب باش

میثاق چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.savepasargad.persianblog.com

با سلام
برای جلوگیری از این اقدام ضد فرهنگی دست یاری همه ی ایرانیان را می فشاریم.آبگیری سد سیوند یک فاجعه ی ملی است.
وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم. شما می توانید پس از دادن لینک به وبلاگ من برای من در قسمت پیام های وبلاگم پیام بگذارید تا در اولین فرصت لینک شمارو در وبلاگم قرار بدم.
باتشکر
درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد