بیا تو خودت بیا تو بیا تو بیا پهلوی من
نگاه تو فقط نگاه تو نگاه تو میخوام برای من

سلام خوبین همه ؟ هوا همش گرم و سرد میشه
آ دم خیال میکنه تابستونه بعد دوباره زمستون میشه
بگذریم

نمیدونم چی بنویسم اصلا حرفی واسه گفتن ندارم شاید
کم کم دیگه نیام

کسی کارتون لیلو و ستیچ دوست داره؟ من که خیلی دوستش دارم مخصوصا که همش الویس پریسلی میزاره سرم درد میکنه من رفتم

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ب.ظ

* پرنسس* جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

« و کسی بر زد ... من به او گفتم کیست؟
او به من گفت خزان
من گشودم در را ... و خزانی در کار نبود!
من نهالی دیدم با خیالاتی افسرده
و هراسان از یورش ... از یک طایفه باد
یک تبسم کردم ... و هوای سبزم را پاشیدم بر پیشانی او
و دلش را بر مدارا دعوت کردم
من به اوگفتم: خزان مثل یک اتراق است
مثل یک لحظه درنگ ... در سایه پنجره ای رو به افق
مثل یک بازدم است از دم یک تابستان...!!!
باد هم پیغام است
زرد هم زیبایی است ...
و کسی بر در زد
ــ گفتم کیست؟ ــ گفت خزان!
و گشودم در را ...
خزانی در کار نبود!!!
من وجودی دیدم سرتاسر امید ... سرتاسر عمیق ...!
... من صدای قدمی میشنوم ... که به در خواهد کوفت:
ــ (بگشای بهار آمده است ... خویش را باور کن ... )»

بیتا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ب.ظ http://joknameh.blogsky.com

سلام
قشنگه
فقط من اون کارتن رو ندیدم
بای

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام س جان
تمام آهنگای آرش رو دوست دارم . دیشب اینجا آنچنان طوفان و بارونی شد که نگو و نپرس . راستی دیدی یه وقتای خودمون هم شبیه آب و هوای بهاری میشیم . گاهی می خندیم و گاهی هم غمگینیم ؟ من از عصر روز جمعه بدم میاد . برعکس عاشق پنج شنبه ام .
راستی تازگی ها متوجه شدم که یه پسر خاله تو کرمان داشتم .میگن اونجا پمپ بنزین داشته . قبل از عید یه ماشین بهش میزنه و فوت میکنه . یادت باشه شما کرمانی ها یه پسر خاله به من بدهکارید !!!
گفتی که شاید اینجا نیای . عزیزم اون موقعه هم که میومدی بیشتر از یک ماه طول میکشید . در هر صورت هرجایی که هستی ایشاله صحیح و سالم باشی .
راستی یه نفر تو کامنت های قبلی گفته بود که اگه گوشی سامسونگ بخری افت کلاسه و خلاصه مرخصی.
مواظب باش فقط ۶۶ جواد نخری ( منظورم نوکیای ۶۶۰۰ هست ) دست هر عمله ای یکی ازش هست . اگه کلاس به داشتن نوکیا است ما این کلاس رو به اونا می بخشیم . بهتره ما بی کلاس باقی بمونیم . ای خدا این کلاس مردم رو کشت !!! من به اندازه ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزارتومن بیشتر برای خرید گوشی بودجه نداشتم واسه همین یه سامسونگ مدل c100 خریدم . از نظر آنتن دهی خوبه کار منو راه میندازه ولی منشی تلفنی نداره که باید عوضش کنم .اما بقول دوست با کلاس مون ٬ به اندازه کافی کلاس نداره !!!
خیلی مسخره است که موبایل کلاس میاره . نه ؟
س جان برات آف لاین تو مسنجر میذارم .
قربانت / محمد

محمد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام س جان
این چند روزه بیشتر سایتهای خبری در مورد زلزله ای که قراره تو کرمان بیاد نوشته بودند . میدونم الان چه اوضاعی اونجا حاکمه . قرار بود تو هفته آینده برای یه ماموریت اداری بیام کرمان اما ظاهرا مردم زیاد دل و دماغ ندارن که البته طبیعی هم هست . قرار بود اونجا یه سمیناری در مورد چاپگرهای رنگی و دوربینهای دیجیتال داشته باشیم که نشد . در هر صورت امیدوارم اتفاقی نیافتده .
از خدا میخوام از همتون نگهداری کنه .
قربانت / محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد