بی عنوان
بد بختی که عنوان نداره هر طرف کلم گپ میخوره به دیوار
بمونم یا برم نمیدونم هر چی هست کسی نیست به دادم برسه
راستی من بلدم ا هنگ بزارم روی موبایل هی هی حتی کوچیکشم میکنم
دستم درد نکنه نه ؟
 
کی به کی رای میده ؟ سوال تکراری مگه فرقی هم میکنه

کی از روی پشت بوم حال میکنه ؟

کی از رنگ قرمز حال میکنه

کی دوست داره نعره خرسانه بزنه ؟

کی بعد از کمی لاگ نویسی و چت دلش خنک میشه ؟

کی میخواد عروس بشه ؟

من میگم نشه مگه عقلش کم شده ؟

کی میخواد دوماد بشه مرد دیوون های ؟ یکی بهت آ ویزون میشه تا دنیا دنیاست ولت نمیکنه به خودشم حق میده همه چی بخواد  تو هم هیچی نخواهی

آ قایون خواهش میکنم دست نزنین حقیقتا من اگه مرد بودم هرگز  زن نمیگرفتم مگه عقلم کم بود


بچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


میخوایی یکی دیگه رو مثل خودت بد بخت کنی بی خیال بابا این همه گشنه بیچاره تودنیا گیریم تو بچه نداشته باشی زمین که به آ‌سمون نمیره

خوب به حرفام فکر کنین

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ http://girl.blogsky.com

شی شی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ

کجــــــــــــــــــایـــــــــــــــــــی؟

آدمی بدون حوا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

قربون آدم چیز فهم
من که میگم اگه زن گرفتن خوف بود خدا هم مرف زن می گرف!
تازشم... آدم عاقل واسه یه لیوان شیر نمی ره یه گاو بخره که! میره؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد