بعد عمری

سلام

نمیدونم چی شد که شد پست بزارم ولی خدایا متشکرم دلم یه ذره شده بود برای پست گذاشتن

دلم خوش است که لاگ دارم آ خیش دلم برای همه تنگ شده ولی کسی دیگه نمیاد

چون من که جایی نرفتم همه خیال میکنن من مردم نه بابا زنده ام از همیشه زنده تر

چشام باز و همه جا رو دارم میپام از ترس این که دوباره بخورم زمین آآآآآآی چقدر درد داره

ولی شاعر میگه

درد باید مرد سوز و مرد باید گام زن

منم دارم گام میزنم ای تو رو خدا نرو صفحه جان خیلی حرف دارم از خودم بگم

ما رفتیم آستارا جای جالبی نبود ولی بدم نبود وقتی که برگشتیم سیل اونجا رو برد امروز در شهر ما برف اومد

و من از این موضوع خوشحالم البته از ترس این که سردم بشه پام رو هم بیرون نزاشتم ولی چایی خوردم و

سیگاری دم پنجره کشیدم  نه کار دارم نه مهمون نه مشتری که موهاشو بچینم اینم عادت جدید من شده

چیدن مو کار خوب و هنر مندانه ایه به شرطی خوب انجام بشه فردا ۱۶ تا مهمون دارم نه پول دارم برم

دم سوپر کیک بخرم نه بلدم کیک درست کنم ولی خدا بزرگه این و میدونم که هیچ وقت من و قال نزاشته مثل آ دما

کاش شلغم هم بخرم بگذریم هوا بس نا جوانمردانه سرد است زمین بس ناجوانمردانه گرد است

اوه راستی چاق هم شدم  باید رژیم بگیرم  که خیلی کار سختیه میخوام برم کلاس بدمینتون ولی اگه صبح زود باشه بعدشم بخواد هی من و بدوونه من نیستم میخوام برم در آ رامش برای خودم بازی کنم شاید کمی لاغر بشم شاید نه  بعضیا

تو زمستون

میرن استخر سر پوشیده نمیدونم آبشون کمه یا نونشون صبر کنن تابستون میاد خودش

از خودم یاد اون یارو میافتم که بهش میگفتن تنبل نرو به سایه سایه خودش میایه

خوب دیگه یه زن در مرز ۳۰ سالگی بیش از این ازش توقع نیستش شایدم هست

شاید بعضی ۳۰ ساله ها هنوز خودشون ۱۶ ساله میدونن نمیدونم  خوب دیگه چی بگم جوونیم رفت

و صدام رفته دیگه گل یخ توی دلم جوونه کرده دارم مسنجر دانلود ببینم کی مرده که دوباره کامپیوتر و فورمت کنه

مسنجر و پاک بابا کی میشه به این مردا اطمسنان کرد یعنی هرگز وقت خیلی خوبی برای دوست داشتن و

آ رامش ؟ خوب هرگز بیا من حاظرم بی خیال عشق بی خیال دوست داشتن ببخشید نه فقط مردها همه رو میگم

خوب فعلا بای سی یو سون

نظرات 1 + ارسال نظر
شی شی شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ

هی یو !

سلام خوبی ؟

مهمونیت خیلی هم خوب بود دیدی هوات رو داشته ؟

باریکلا می بینم که با بلاگ سکای جدیدی حالی می بری . اینقدر از خودت بد حرفی نکن اینا رو اونایی که نمی شناسنت ممکنه باورشون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد