دل تنها

سلام به خودم

خوبی ؟ نه زیاد

چرا ؟ تنهایی بی خیل با

توی این دو سال اخیر هر چی هم نوشتی عزیز که ناله است پا شو یه تکون به خودت بده انقدر به گچ دیوار فشار نیار

چه کار داری این ۴ روز تعطیل همه همسایه ها با دوستات رفتن تعطیلات و تو اینجا موندی حتما قسمت اینه

یه بار هم تو میری اونا میمونن٬ چی میگی؟  دلت میخواست عادی بودی مثل اونایه دیگه بودی ؟ با هم

بیرون میرفتین میومدین ؟ دلت میخواست اندازه همه دنیا مانی داشتی انقدر غصه  شو نمیخوردی

انقدر بهت نمیگفتن اگه وجه نقد بود میرفتی مکه اگه بود کربلا هم رفته بودی اگه بود هر سال عید کیش

میبردمت اونوقت خودش لب تاب میخره .......وقتی حرف سوم الفبا رو کی بورد نمیخوره چی کار میکنین

به باکت بی سی چی میگین ؟ خلاصه همونی که خیلی مهمه و همه عالم دنبالشن و با سومین حرف

فارسی شروع میشه من اونو میخوام به مقدار زیاد دیگه خسته شدم ..پ؟؟؟؟؟

پیدا شد پ پریده بود این ور کی بورد چرا شو نمیدونم

 پول

میخوام .

پریشب دوست خوبم بهم گفت چرا همش داری اخلاق خودت رو به این و اون میگی به اونا دیگه چه که

تو چجوری هستی اینم حرف حقی بود و من حرفش و قبول کردم امیدوارم بتونم جلو خودم رو بگیرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد