دو شنبه

سلام امروز رفتم گردش خیلی خوب بود هوا خوب بود زمین هم خوب بود دوستان همه جمع بودند . تا میتونستم عکس گرفتم . امشب یه کشف کردم سریالهای ایرونی اندازه مجله ها شون بی مزه ان شما میتونین با خیال راحت مجله به دست سریال نگاه کنین چیزی رم از دست نمیدین . ساعت ۹.۵ است . کسی آدرس سایتی که اخبار مستقیم از عراق بده نداره اگه داره بی زحمت بده . پیشا پیش تشکر میکنم . الان یه شام درست کردم خوشمزه و سریع به همون سرعتم خورده شد اگه مایلین دستور بدم ؟

۳۰۰ گرم فیله ورقه را با پیازو نمک و فلفل و زردچوبه در دیگ میزاریم میپزیم در همین  حال  سیب زمینی سرخ کرده چلو هم دمپخت میکنیم  وقتی گوشت پخت در دیگ باز میکنیم قارچ و کمی آرد میریزیم توش میپزیم تا تنگ آب بشه ۵ قطره آبلیمو میزنیم بعد شام میخوریم  

یه دستور ماکارونی هم دارم که بعدامیگم .

فعلا خدا حافظ همه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد