هپینس

به به سلام به همه خوبین خوشین سلامتین ؟ الان دوستم از خانه مان رفت و لی من شاد شادم که آمد .تازه اون آلبالوی گرد و قلمبه هم گفته مشکلی با من نداره که باز هم باعث شادی و شعف بسیار است که از دست دادن یک دوست خسارت بسیار بزرگ و غیر قابل جبرانی میباشد و قلب من ضعیف تر از انی است که همچین چیزی را تحمل کند . در مورد باشگاه استعدادهای بی همتا . میخواستم چند تا از استعداد ها م رو بگم که احتمالا هیچ کدام بی همتا نباشد .

۱. گرفتن عکس وقت و بی وقت .

۲. خوردن قهوه و گرفتن فال .

۳.دادن مهمانی وقتی که خونه ام مثل بازار شام .

۴.گفتن حرفهای راست دقیقا در همان لحظه ای که بهتره این حرف گفته نشه .

۵. دوست شدن با بچه و بزرگ .حتی اگه اصلا نخوان دوست شن .

 

خوب بگذریم .دیگه خیلی حرفی ندارم . باز هم شب جمعه است و فردا وقت گردش رفتن و منم دل به باد میدهم که برم .

توی هفته نو سرم بسیار شلوغ است شنبه کلاس آشپزی ۱شنبه و ۲ شنبه هم مهمانی الان یادم رفت ۲ شنبه کجا بودم هااان یادم آمد . ۱ شنبه عصر هم کلاس عربی  که خیلی دوسش دارم . ولی مشق نمینویسم بس که با حالم . خوبه که من دانشگاه نرفتم اگه نه چه نابغه ای میشدم . بااااااااابی . یه چیزی بگم حالتون گرفته شه نه نمیگم . راستی فیلم غیر منتظره کی دیده ؟ خوبه ؟ من میخوام برم ولی با این برنامه سنگین کی میتونه بره؟

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مرجان جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام دوست گلم
مرسی که بهم سر زدی عزیز

معلومه به عکاسی خیلی علاقه داری درسته ؟ :دی
بیا یه عکسم از گیگیلی بگیر قربونه دستت :دی

بابای

گیج منگولی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://gijmangooli.com

نمیدونم چرا حس کردم شیرازی هستی! خوشحالم که می نویس!از خودت و کوچولوت! بعد از یک مدت خودت هم به تواناییت ایمان میاری!

ناز جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://khormaloo-ye-gass.blogfa.com

سلاااااااااام!!
میگم....حلال زاده به خاله ش هم میره یا نه؟؟!

زیرشیروونی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ

به سلام..استعداد های بی همتایتان رو دیدیم ٬‌‌بر همه واضح و مبرهن است ..آخ شنبه!دوربین بیارین :دی

شاذه شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ

سلوم
ما که آخرش عکاس نشدیم!
ولی استداد وراجی داریم فراوون. استعدا دپ زدن الکی هم همینطور. از د یروز تا حالام دچار مرض خواب شدیم دور از روتون!
موفق باشین :*)

بلوط شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام خانوم جون! شما هم که مثل من خیلی با استعدادین!
ما که صدساله سینما نرفتیم ولی فکر کنم فیلم خوبی باشه.
ولی اگه خواستین از یه نفر دیگه هم بپرسین بعد اگه رفتین و خوشتون نیومد نگین بلوط گفت! :دیییی!

ماتیلدا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://matilda1992.tk

قهوه که خیلی هم خوبهههههههههههههههههههههههههههه
منم معمولا مشق نمی نویسم اینقده خوبههههههههههههههه

مادر بچه ها یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

از دست تو !!!! بذار دستم بهت برسه عصری ... می کشمت

موش خانگی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

موش خانگی- مرسی خواهر جون از سر زدنت به خونه ام و از اینکه آدرس خونه ات را برام گذاشتی که بتونم سر زده بیام -ولو که مثل بازار شام باشه! با خونه تکونی اوقات خوشی داشته باشی و راستی مثل اینکه من این خانمه را هم میشناسما. فکر کنم....

مادر بچه ها یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

راستی منم اومدم توی بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد