تعطیلی

سلام همه خوبین تعطیلی خوش گذشت عید برنامه چیه ؟ خدا کنه به همه خوش بگذره . میگم این مادونا از قدیمها آتیش پاره بود ها همیشه تو مد وحشی مبتکر  آهنگاشم خیلی دوست داشتم حتی یکیش و اجرا کردم  لب زدم دوستم فیلمیده بارک الله من و این کارها چشم دل مامانم روشن   . جوانی نو بهاری بود و بگذشت .

کریس دی برگ ام دوست دارم خیلی . ولی دیگه گوش نمیدم . میخوام امشب  بیرون غذا بخورم  . ساندویچ اگه خدا بخواد .

همه خوبیم چیزی ندارم بنویسم بای

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زیرشیروونی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

قسمت این شد بپیتزائیم آن هم مخصوص !! خواننده بودین جنابالی؟امضا می دین؟

مرجان سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

چه هنرمند ! من بچه بودم با آهنگ هندی میرقصیدم مثل خودش ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد