دوباره جمعه ها

 وقتی بنویسی اونوقت میفهمی افکارت چقدر نا مرتب و یا  مرتب هستن مال من مثل خونه ام هستن گاهی مرتب گاهی خیلی شلوغ 

بیشتر دومی . رفتن به دشت و بیابون و خوردن باد خشک به صورتمون به آدم روح میده . چی بگم؟ خیلی چیزی ندارم بگم دفعه پیش ترجمه دستور شیرینی رو تا نصف نوشتم این دومی زد کامپیوتر خاموش کرد دیگه حوصله ام نذاشت دوباره اقدام کنم . میگین بنویسم .؟

نه نمیتونم  باشه مینویسم   البته نمیدونم واقعا خودش بود یا نه تازه وزنه شم خیلی زیاده .

 

 

آرد                    ۲/۱ .۴فنجان

جوش شیرین                ۲ ق م

کره نرم                     ۲ فنجان

شکر قهوه ای       ۲/۱ . ۱ فنجان

شکر    ۲/۱                     فنجان

پودینگ وانیل آماده        ۴/۳ اونس 

وانیل                               ۲ ق م

شکلات خورد نیمه شیرین   ۴ فنجان 

گردو خورد کرده                  ۲ فنجان

فر را ۳۵۰ درجه روشن کرده

آرد و جوش شیرین را الک کرده کنار میگذاریم

کره و شکرها را با هم خمیر قاطی کرده . پودینگ وانیل را اضافه کرده میزنیم . تخم مرغ و وانیل را اضافه کرده مزنیم مخلوط آرد را قاطی میکنیم . در آخر خورده شکلات را هم قاطی کرده در سینی چرب نشده میریزیم قاشق قاشق در فر ۱۰ یا ۱۲ دقیقه میگذاریم تا طلایی شود

 

 

من نمیدونم به جای پودینگ چی میشه ریخت شاید خامه وانیل دار که ممکنه وا بره .

 دیگه خودتون کشف کنین به من هم بگین من هنوز باید برم خورده شکلات تهیه کنم .   

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

الی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

هورا بالاخره گذاشتی؟
ولی خیلی دیره من آخر شهریور عقد کنونمه الن رژیم گرفتم
حالا چیکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد