باران

سلام

اینترنت اگه پول ندی قطع میشه اگه مثل من با هوش باشی میگی چی شد هان ؟ حالا وصل شد . این پیشگام اون گوشه زدم یک سوپ گوجه گذاشته تو وبلاگش میخوام امشب برای مامانم درست کنم . فکر کنم ویرایش و مو ضوع بندی وبلاگهای خارجی خیلی از مال ما آسونتر باشه . شایدم من بلد نیستم یا حوصله ندارم . عجب بارونی چه هوایی به به جون میده برای پیاده روی های طولانی فردا ظهر بیرون از شهر دعوتیم هیپ هیپ هورا . ممکنه به زودی فوتو شاپ وصل کنم و عکسهام از اینحالت اصالت و خامی در بیارم شاید . میدونین من چه جور آدمیم ؟ الان میگم . ظاهر خوش اخلاقی دارم ولی خیلی هم نمیشه رو اخلاقم حساب کرد چون این یه آتش زیر خاکستره در حالی که خودم هم یادم رفته که این آتیش هست و از بد خلقیهام تعجب میکنم مثل دم شیر و این حرفها گاهی هم ماهها میگذره و هیچ جرقه ای بیرون نمیاد . همینجا از همه اشخاصی که نا خواسته با زبان یا اعمالم رنجوندمشون عذر میخوام . بیش از این کاری نمیتونم بکنم فقط دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد