صبح روز بعد

سلام به همه باید بگم که این خانم پایینی هیچ قرابتی با من نداره حتی نمیدونم کیه و کجاییه منم مثل خیلیها در معضل بزرگی گیر کردو و اونم انتخاب یک موبایل جدید نه که این یکی بد باشه فقط بعد از یک سال و نیم دیگه فک کنم وقتشه 

 

این کا ۶۳۰ است دوربینش ۲ هست خیلی خوشگل هم نیست

این کا ۷۷۰ عاشق رنگشم واین که ساده است فکر کنم آخرش به همین ختم بشه

دبلیو ۶۱۰ بد نیست ولی میگن بلند گوش مثل دبلیو ۷۰۰ خودم ضعیفه پس میگیم بی خیال میخواهیم یه ذره بهتر بشیم نه یه ذره در جا بزنیم

دبلیو ۷۶۰  تا حالا موبایل کشویی نداشتم یه کم هم زشته یک گیگ حافظه داره ۳ و خوردی مگا پیکسل دوربین بد نیست ها نمیدونم حالا

ببینیم چی میشه باید با استادان فن هم صحبت کنیم برم به رفیقم که تازه از سفر آمده زنگ بزنم فعلا بای  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماتیلدا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://matilda1992.tk

میگم دبلیو ۵۸۰ یا دبلیو ۶۶۰ رو هم یه نگا بندازین هر دوشون خوبن
از نظر من البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد