باب راس

  هی هی من همیشه این دو تا رو قاطی میکنم بلوط جان این بار فکر کردم دیگه درست گفتم ولی نشد جمعه رو دوست دارم ولی نه اینجوری . بزرگی ۶ سالشه کی پرسید ؟ هان الی پرسید . امروز ظهر مهمونیم . منم از همین شنبه میخوام رژیم بگیرم چند جمله هم توی یه کتاب به همین اسم نوشته که براتون میگم .

 بزرگترین فایده کتاب رژیم این است که آن را زیر پایه میز بگذاری تا لق نزند .

ورزش کردن مثل اینست به سر خودت مشت بزنی در هر دو حالت وقتی  این کار را نمیکنی راحت تری .

ذهنت را باز و در یخچال را بسته نگهدار .

خلاصه من رفتم وقت تمام شد

نظرات 3 + ارسال نظر
بلوط شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

رژیم دیگر چیست؟!!!
شما که الحمدلله خوبی رژیم لازم نداری خواهر! :)

الی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.eliohamed.blogsky.com

آره واقعا من از اون موقع که تصمیم گرفتم لاغر بشم چاق تر شدم.
ممنون که جوابمو دادی

مینو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://beheshteminoo.blogsky.com

از همین قاطی پاتی بودنت خوشم میاد!موفق باشی.میتونی بسپاریش به فرشته نگهبانت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد