صبح روز بعد

سلام اسی جان گلم قابل نداره عزیزم سرت سلامت باشه

فن آوری تربیت بچه .

۱ . کی دعوا کنی.

۲ . کی بی اعتنایی کنی .

۳ . کی محبت کنی .

۴ . کی کتک بزنی .

۵ . کی کتک نزنی .

خیلی سخته حالا اگه اخلاق بچه یک جور میموند خوب بود هر سال یا هر ماه به مناسبت سنش یه تغییراتی میکنه که باید روی اونها هم فکر کنی و بر اساس اون عمل کنی اگه بعضیا با محبت زیاد  زحمت آدم به باد نمیدادند خوب بهتر بود ولی اگه زندگی انقدر راحت بود که چه لازم  به تلاش برای رسیدن به جایی

این عکس در لاله زار گرفته شده با کانن آ ۷۰  جزو آخرین عکسای اون دوربین مرحوم بود . اولین دوربین من یک مینولتا اتو فکوس بود چندین عروسی و میهمانی به من خدمت کرد تا شهید شد باید بگم که من دوربین میکشم نه این که بفروشم یکی دیگه بخرم بعدش نیکون یکی رو چند وقت گرفتم که زود جان داد البته یه ۱۰ . ۱۵ سال دست صاحب قبلیش بود بعدش کانن ۷۰ الانم کانن اس ۵ . اگه به خودم بود سونی دوست داشتم درسته که دوربین دروغ گوییه ولی خیلی شفاف 

 

یک ظرف میوه بین فصلی

بعدا میبینمتون بای

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

ای ول هنرمند...تازه گاهی هم یاد میگیریم هیچ کار نکنیم بچه فقط بزرگ شه!

apolo دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://apolo.frm.ir/

مسابقه بزرگ تالار آپولو
تالار بزرگ آپولو اقدام به برگزاری مسابقاتی با جوایز نفیس کرده است.
با شرکت در این مسابقات شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.
برای شرکت در مسابقات ابتدا باید در تالار ثبت نام نموده سپس در انجمن مسابقات در قسمت مسابقه دلخواه خود نام خود را ثبت کنید
با توجه به محدود بودن تعداد شرکت کنندگان در هر مسابقه لازم است هر چه زودتر برای ثبت نام اقدام نمایید
با تشکر

شاذه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاااااام!
خوبین؟ منم خوبم. بعد از اون گفتگوی مفصل احساس میکنم خیلی بهترم. مرسیییییی

تربیت بچه؟ چی بگم؟ ما که سعی خودمونو می کنیم. کاش نتیجه ای بده

عکساتم عالی بود. هر دوشون شفاف و خوشگلن. آفرین!

بلوط سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

ایول عجب ظرف میوه ای...چقدر با سلیقه درست شده
کار خودتونه؟!

شاذه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://baharin.blogsky.com/

سلام
این آدرس که گذاشتم آدرش دوستم بهارینه که قالب درست می کنه. ازش پرسیدم حاضره برات یه قالب ساده که عکس رو فشرده نکنه درست کنه، اونم این جواب رو داد:

هر کمکی از دستم بر بیاد براش انجام می دم...اگر قالب مثل مال خودم باشه ولی عکس بالاش ساده تر باشه قبول می کنه؟
من فقط همین قالبی که رو وبلاگ توئه و قالب وبلاگ خودم و بلدم ویرایش کنم...با قالب های جدید آشنایی ندارم.
اگر همینا رو خمی خواد (که البته قالب وبلاگ خودم و پیشنهاد می کنم چون عکس ها و متن ها رو به قول تو فشرده نمایش نمی ده)...فقط بیاد بهم بگه رنگش و چه جوری دوست داره با اینکه چه عکسی دوست داره اون بالا باشه...همینا رو جواب بده براش یه قالب خوب درست می کنم.


حالا اینم از آدرس. بفرمایین برین باهاش مذاکره کنین. موفق باشین :)

شاذه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام
به این آدرس ادم کن. آنلاینم. چت جیمیل آسونتره. با جیمیل چت می کنم. فکر نمی کنم با یاهو دعوایی داشته باشن!

بهارین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
این قالبم و که مورد پسند شما قرار گرفته رو بفرستم به ایمیلت؟
تغییراتی نمی خوایی توش ایجاد کنم؟
دوست داری رنگ بنفش و تغییر بدم و بکنم آبی یا صورتی کم رنگ؟...بعد عکس بالایی رو هم تغییرش بدم؟...اینارو همه برام بگو تا درستش کنم
من دوربین خاصی ندارم از موبایل n 70 عکس می گیرم...
در ضمن این عکسه خیلی قشنگه...رویاییه واقعا..
منم آدرس ایمیلم و می ذارم اینجا...تا اگر ایمیل رسید بدونی مال منه..
در ضمن من هیچ وقت تو یاهو نمی آم ...فقط به عنوان ایمیل ازش استفاده می کنم.

الی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

فکر میکنم چقدر سخته که بتونی تو این شرایط مملکت یه بچه رو به دنیا بیاری و بزرگ کنی و... موفق هم بشه...
ایشالا بچه های تو همیشه موفق و باعث افتخارت باشن...
من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد