عنوان

یه روز یه نفر میگفت من راجع به چیزی خیلی فکر نمیکنم . در عوض من ۲۵ ساعت مغزم مشغول فکر کردنه . گاهی میخوام از دست فکرام خلا ص بشم کمی استراحت کنم نمیشه .  گیگیلی جان من که باغ وحش نزاشتم اینجا ؟

فکر کنم من خیلی خیکیم که انقدر عکس خوردنی میزارم

اینا هم نیروهای خیر و شر هستن در بدن من که یکی میگه بخور بخور اون یکی میگه نخور نخور این زیری هم منم که نمیدونم گوش به حرف خیکم بکنم و بی خیال سلامت و زیبایی بشم یا دست رو دل بزارم و الان عوض این که اینجا بشینم برم روی ترد میلی که قسطی خریدم  و با یکی از برنامه های بسیار جالب تلویزیون به ورزش بپردازم

فیلیپوس پیغمبر میگه مکافات عمل به مکافات عمل فکر کن . من عصری به عمرم یک ۳۰ سالی اضافه شد چون دیدن قوم و خویش رفتم

بگو بارک الله  .

دیگه عرضی نی بیخود آمدم و نوشتم سی یو

نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

تولدت خییییییییییییییلی مبارک
هپی برث دی تو یو
میلادک مبروووک

دیگه زبون دیگه ای بلت نیستم

عزیز دلم تولد من که الان نیست یه مشتی زا به را ه شدن

بلوط پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

سلاممممممم!
تولدتونه؟ مبارکه!خیلی مبارکه!
خواهر جان شما هرچی دلت خواست آپ کن و در کنارش عکسای خوشگل و خوشمزه هم بذار
من که استقبال می کنم!
( نمی دونم چرا هرچی اسمایلی میذارم نمی افته اینجا!)
بووووووووس!
قلللللللب!
:دییییییییی!!!

beenazeer سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

tavalodet mobarak

الی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.eliohamed.blogsky.com/

سلام
به به تولدته؟مبارکه مبارکه.. قالب جدید هم مبارک فقط خیلی دیر میاد بالا.
بچه ها خوبن؟
سلام برسون. پیش ما هم بیا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام خیلی اتفاقی وارد وبلاگت شدمچرا من فکر میکردم ۱۷ خرداد نولدته؟؟

شما کی هستین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد