با سلام

سلام به همه

خوبین خیلی دلم تنگ شده بود زنده باد اینترنت پر سرعت دم مخترعش گرم خوب خوبین سلامتین هر کی به ما سر زده خیلی ممنونم ازش .

دیروز تولدم بود و مقداری هدیه گرفتم از جمله یک اتوی مو ولی نتونستم موهام اتو کنم باید از رفیقم بخوام بیاد یادم بده ایشالله فردا میگم بیاد . یه قوطی پر کبریت هم گرفتم قابل توجه ماتیلدا .

 

خیلی این پا ها با مزه نیستن ؟ الان عکس یه کیک میندازم که عوض ناخن ها تون دستتون تا بالا میخورین . تازه نمیگم که خیلی خوشمزه هم بود  . خدایا اگه میشد توت فرنگی ۴ فصل سال بود چی میشد

این چند روز هر روز این موقع برق رفته پس من زود آپ میکنم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

ببخشین من اصلا مدیر خوبی نیستم

ماتیلدا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://matilda1992.blogfa.com

اوا من نمی دونستم دیروز تولدتون بودهههه
ولی حالا خیلی خیلی تبریکککککک ایشالا به سلامتی و خوبی و خوشحالیییییی






پی اس:این کیکه چه آشناست

beenazeer جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

in pahaye zam o zili chie andakhti az runaye topolish bendaz

luna meum شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

bacham pasho bashe kande bood hasasiat shode bood vali alan khoob shode dige

از قول من ببوسش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد