آپ

میگی آپ کن . راستش چیزی واسه نوشتن ندارم به نظرم اینجا بی محتوا و لوس میاد منم حرفی ندارم بزنم . همه در جریان زندگی هستیم دیگه بالا پایین چپ راست خوشی غم آشپزی خواب مهمانی دادن و رفتن تفکر تعمق همه چی راستش تمام هفته من به فکر جمعه میگذره که اگه شد برم گردش چی ببرم همرام میوه دارم چایی . یخ ذخیره کنم همیشه هم بعدش خیلی خسته میشم ولی اگه گردش نرم تا آخر هفته دیگه یه چیزی کمه .

دلم بلوز آستین بلند میخواد با چادر نو دیروز که عید مبعث بود دو تا بریدم یه سفید یه سیاه یکی دیگه هم از مامانم بخرم بدوزم وضعم بهتر میشه .

پریشب یه ماشین که رانندش قرصی چیزی خورده بود شطرق زده به یکی دیگه که بی خیال با بچه هاش کنار خیابون پارک کرده بود و جلوی ماشین داغون شده بود الحمدالله کسی طوریش نشد ولی به یاد داشته باشی کنار خیابون حتی پارک نکنین تو کوچه هم نکنین پارک چون که ممکنه چاقو بزارن بیخ گلوتون بچه ها رو تنها جایی نفرستین . اگه کسی به زور میخواست باهاتون صحبت کنه مشکوک بشین اگه سوار تاکسی تلفنی میشین حتما بپرسین از کجا اومده . امنیت از سر رو مون میباره دیگه اینیم ما .

دیگه چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ خسته ام کمی نهار هم نداریم ظرفها هم ناشوره من که نمیشورم  . میخوام برم زیارت مییییییخوام . از بی موضوعی میخواستم از کیفها و کفشهام عکس بگیرم بزارم اینجا اگه به نظرتون جالبه این کار میکنم اگه نه نه .این قالب منم حال آدم میگیره ۲۰ خط مینویسی اونجا میشه ۴ خط . ولی عکسها رو خوب نشون میده

نظرات 4 + ارسال نظر
dooste kam harf جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

hi chera model moo va kutahi nemizari to bloget .fek konam be mohtava komak mikone

salam ok mizaram vali ye roz bego esmet o aziz

بلوط شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

منم عاشق بیرون شهر رفتنم...منتها کیه که ما رو ببره؟! :((((

Miss شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://miss-me.blogfa.com

وبلاگ جماعت محتوا ندارن!!
یا آهنگ توشونه یا خاطره!!
نمیبینین من همیشه الکی آپ میکنم؟؟؟؟
ولی خداییش...میاین هفته ای یه بار یه موضوع پیدا کنیم راجعبه ش آپ کنیم؟؟ اینجوری مجبور نیستیم هر روز دنبال موضوع بگردیم!
خبر بدین با پیشنهادم موافقین یا نه. من به اونای دیگه بگم؟؟

بهارین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
آره راست می گی...آدم از چی بگه...مثلا من خودم همین الان اینقدر به ذهنم فشار آوردم تا یه چیزی برای آپ کردن پیدا کنم...یه خاطره کودکی...
حالا عزا گرفتم برای چند روز بعد چی بنویسم...حالا خدا بزرگه...موضوع یه هو به ذهن آدم می آد...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد