عکس

 تو اینترنت میگن عکساتون بفروشین پولدار بشین .نکنه یکی عکسایه من و به اسم خودش بفروشه که حالم گرفته میشه یه عینک آماده خریدم نمرش ۲ و ۷۵ یه کم برام زیاده ولی برای دیدن کامپیوتر خوبه اگه بخوام راه برم باهاش زمین گود میشه .  

 

چرا کرختم نمیدونم حالم خوبه خوبه ولی حرکت نمیخوام بکنم خواب خیلی میچسبه .  

 

هیچ کس ندیدم اندازه من آپ بکنه آیا من بی کارم ؟ نه 

 آیا عاشق اینترنت ام ؟ نه 

 معتاد اینترنت ا م ؟ شاید  

یه روز خوب میشم ؟ بله  

عکاسی چی اونم اعتیاد داره ؟ بله  

اگه اینترنت نبود چیکار میکردی ؟ کتاب میخوندم 

مهمونی میدی ؟ کم تر از قبل  

مهمونی میری؟ بیشتر از قبل  

سفر دوست داری ؟ خیلی زیاد  

حوصله ام سر رفت حتی میتونم این پست و منتشرنکنم ولی عشق به اظهار وجود نمیزاره یه روز زبون به دهن بگیرم عصری هم افطار مهمونم دو جا بعدش سریع میرم جای دوم که منزل مادرم میباشد . امروز یه مشت چسب زخم خریدم که اگه بچه ها خدای نکرده زخمی شدن داشته باشیم کاش کمد اسباب ها م مرتب میکردم کاش اگه مرتب میکردم همینجور میموند اگه من بودم یه کمد با ۱۰۰ تا کشو میساختم که هر چیزی جایی داشته باشه . جای سی دی جای سوزن جای دوا و چسب نواری و زخم و قیچی و متر   وووووووووووو..................... 

اگه ۲۰۰ تا کامنت داشتم چقدر آپ میکردم؟ خدا بدونه فعلا بای

  

نظرات 1 + ارسال نظر
LadyBird یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://miss-me.blogfa.com

منم دلم میخواد هر دفعه که آنلاین میشم آپ کنم، ولی طمع کامنت اجازه نمیده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد