سلام وااااای چقدر کامنت کاملا شاد شدم و ممنونم از همه که آمدین و انقدر هم دلگرمی دادین
از همه ممنون بله عزیزم سر گرم شدم کاری داشت ؟ از برنامه هایه تلویزیون خدا کنه آ دم بخواد سر گرم بشه با یه مورچه هم میشه سرگرم شد بگذریم دیشب یه فیلم  وحشتناک دیدم که روح یه کشیش رفت تو تن دختره که پیغامشو برسونه یه کم ترسناک بود ولی خیلی هم نه
الان هم اینجا نشستم به همه جا سر زدم و چند تا دوست قدیمی رو هم پیدا کردم ولی جیمز داره میره دلم براش تنگ میشه احساس میکنم تنهاست و به خیال خودش دار ه از این تنهایی لذت میبره یکی بود زیتون نمیدونم هنوز کسی اونجا میره ؟ اعتماد به نفس خوبی داشت کاش با جیمز ملا قات میکرد بگذریم دیگه چه خبر دارم فردا میرم مهمونی خونه خواهرم قهوه خوردن و فال گرفتن هم رو شاخ مهمونیه که حالی میده نهارمو امشب درست کردم که را حت باشم دلم برای چند تا از دوستام تنگ شده ولی مشکوکم زنگ بزنم یا نه ؟ آخه آ دم پای تلفن که نمیتونه با احساسات بگه واااااای چقدر دلم براتون تنگ شده ممکنه دروغ به نظر بیاد بهتره که تو چشمام ببینه احساسمو خوب فعلا بای من رفتم

سلام چقدر نا امید
اه اه کسی از این لاگ من حالی نبرد نه ؟ از تعداد کامنت ها مشخصه لازم نیست بگین
باز کاوه باز زندگی که میگذره باز خودم که تو خیال هستم که خودم باید کا ری واسه خودم بکنم
خوب حالا حرفهای شاد برای تشویق روحیه خودم میگم صبر کنید
آ ها ن امروز ۱ شنبه هست و امشب یه جا عروسی هست که من دعوت نیستم خوب بی خیال میشم بعد امشب دوست دارم برم دور خیابونها با ماشین تند برم و شاید یه جا وایسم خرید کنم بعدشم به یک کافه خوب رفته و چیزی میل کنم بماند که رژیم هستم خدا بخواد با چند تا دوست خوب مناسب و با حال که کیف کنیم بعد ؟؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم 
الان نشستم کنار TV تب سرد تموم شد کانال ۲ دید برتر گذاشت اومدم بعد از اونکه  تموم شد پاشم که کانال یک مهر و ماه نشون داد واقعا ما چی میگیم که این صدا و سیما به در دنمیخوره و باید همه ماهواره داشته باشیم من که حسابی سر گرم شدم 
خوب فعلا بای شادابی تا به کی  
 



اگه دست از خشونت برنداری میکشمت

هر کسی رو هوسی و هوای کاری در پیش
من بیچاره گرفتار هوای دل خویش


گفتم به چشم کز عقب گل رخان مرو
نشنیدو رفت عاقبت ازگریه کور شد 

با سلام خوبین همه چرا کسی اینجا نمیاد اگرم میاد چیزی نمینویسه خوب اشکال نداره صبر میکنم  صبر چیز خوبیه
به چند تا وبلاگ جالب رفتم یکیشون پس زمینه داشت که اشتباهی بستمش نشد باقی رو بگیرم بی خیال مگه من چند سال تو این دنیا هستم ولی با هاله حال کردم
بگذریم من خوبم همه خوبن کسی با کسی کاری نداره  دنیا نیرزد آنکه پریشان کنی دلی منم دارم سعی میکنم بعد از یک دوره بد اخلاقی با خلق الله دل همه رو به دست بیارم و خوشحالشون کنم با وجودی که توی دلم سکوت عجیبی حکم فرما شده که تا بحال سابقه نداشته ترس دارم ترس از چی نمیدونم ولی میترسم کار اشتباهی بکنم میترسم قدم غلطی بردارم میترسم یکی بهم بگه تو خیلی از خود راضی هستی واااااااااااااااااای 

میترسم بمیرم و هیچ کار خوبی نکرده باشم میترسم از گناه کردن از بی فایده بودن از اینکه نکنه تا آخر عمرم افسرده باشم
از بی دوستی هم میترسم خیلی خدایا چه کنم 
همینجور دروغی خودم رو شاد میگیرم میخندم عکس میگیرم ادای یه گلی رو در میارم که سال پیش بودم هیچ کاری به نظرش سخت نبود و هیچ چیز غیر ممکن نبود از آدمای نا امید تعجب میکردم ای بابا چه شونه بی خیال شن همه چی درست میشه حالا میخوام به همه بگم بترسین هیچ چیز موندنی نیست مخصوصا دل خوش 
تازه فهمیدم خیلی آدما که میخندن الکی میخندن و هزار تا غم دارن ولی به زور شاد میگیرن خودشونو اونا خیلی شجاعن من تحسینشون میکنم  
 


برای دوست داشتنت احتیاج به احساسات کهنه ندارم که سالهاست پوسیدن من یک چیز واقعی و میخوام که ابدی باشه و عمیق

 

 

Maybe I didn’t treat u

 

quite as good as I should have

 

Maybe I didn’t hold u

 

Quite as often as I could have

 

Little things I should have said and done

 

I just never took the time u r always on my mind

 

U r always on my mind

 

سلام حرفی واسه گفتن ؟؟؟؟؟

ندارم شا ید هم دارم نمیدونم

بده فقط آدم راجع به خودش حرف بزنه نه ؟خوب وبلاگ پس واسه چیه

اومدم که بگم چیزهایی که اصلا برام مهم نیست کی میشنوه کی میبینه

و کی چه اظهار نظری راجع بهش میکنه نه اینکه طبق  معمول بریزم تو خودم بعد لاشه یک

اعصاب قاطی رو همراه خودم یدک بکشم همه جا صورتم تابلو که این دردی داره

خوب داشته باشم مردم چه بدی به من کردن که باید منو  ببینن اینجوری

میدونین از چی متعجبم که چرا نفهمیدم دارم کجا میرم اگه قبلا این و

تجربه کرده بودم شاید نمیذاشتم انقدر خنجر از پشت بخورم تا انقدر بد بین بشم

قبلا از صدای وصل شدن مودم به وب یک حالی میبردم که نگو مثل اینکه دنیا رو بهم دادن که در واقع هم همینجور هست