سلام

سلام ممنون از همه اونایی که آمدین دیدین بعضیها هم ندیدین واقعا شرمنده ام که نمیبینین ولی باید بگم خیلی از دست ندادین من رفتم گشتم هیچ سایتی مثل فلیکر آپلود نمیکرد یک سایت ایرونی بود که برای یک عکس ۱ ساعت طولش میداد آخرش هم من نمیفهمیدم کجا رفت حالا فلیکر مشغوله همه برای بقایش دعا کنن . اصلا برای بقای خودمون دعا کنیم این جوری که قیمتها دا ره بالا میره حتما یه جوری میشه مثلا همه دور نور مونیتور کام جمع میشیم نون میخوریم و پپسی دوباره دفتر مدرسه ها سهمیه ای میشه کره رو هم از بازار سیاه میخریم  گوشت نیست  هر وقت هست باید بخریم انبار کنیم خلاصه میشه مثل بعد از جنگ چقدر حال میکنیم . مهمونی که دیگه دورش خط . من تو این هفته گذشته ۲ تا از مهمونیهایی که میباست بدم دادم خوشحالم ایشالله باقی شم بدم یه مشهدی هم برم که یا امام رضا ع میخوایم بیایم آه تا من حرف میزدم فلیکر ۱۰ تا عکس آپ کرد خدایا هر کی دوست داره ببینه

نظرات 1 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

ایشالا که امام رضا (ع) می طلبن:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد