عکاسی تا حد .............


خودم که حال میکنم از این عکس نمیدونم شما چطور ولی بد نیست نه ؟



کوههای سیرچ به ابرها سلام میکنن یا بر عکس




نخلستان




کلوت . شهداد .



این پسر منتظر بستنیش بود


فعلا دیگه بسه ممنون که همه آمدید و نظر دادید آدم دل گرم میشه .


مخصوصا شاذه که اون عکسم رو به خوبی تعریف کرد و کلی حال بهم داد امیدوارم که خوب باشین بای

نظرات 17 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.kahfeshan.com

با سلام و خسته نیاشید خدمت شما دوست عزیز
من پست های شما را وبلاگتان دیده ام واقعآ پست های جالب و زیبائی ارسال می کنید
من هم یک سایت دارم که تازه راه اندازی شده به همین خاطر دنبال مدیران فعال می گردم تا تالار گفتمان را مدیریت کنند به همین منظور در صورت تمایل از شما خواهش می شود در سایت زیر ثبت نام کرده
http://www.kahfeshan.com
و سپس نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می توانید مدیریت کنید را برای ما ارسال کنید تا مدیریت شما را فعال کنیم
برای ارسال نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می خوانید مدیریت کنید از طریق زیر با ما تماس بگیرید
Email: kahfeshan@gmail.com
ID yahoo: ali.ghoddosi

ماتیلدا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://matilda1992.tk

عکسات خوشگلن
من عاشق اون کوه و ابره شدم

Pardis سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

من عاشششقققق عکس اولی شدممم

بس که بارونش رنگاش شبش همه چیش قشنگه

pastili چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

salam khoobin?ax avali khaili haijanangize! abre ham jalebe.az kaloot kolli ax darim,ama ghoroobesh na..be manam sar bezanin.too liste pardis hast linkam

لیدی برد پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

عکس اولیه مثل شبهای لس آجلس شده! ایول!!!!!!!!

پرنیان جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.missthinker1992.blogfa.com

به به عجب بارونی...
عجب نخلایی....
عجب سلامی....
منم بستنیییییی...!!

دانه جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام عکسات خسلس عالی بودن انشالله موفق باشی

لیدی برد جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://miss-me-pics.blogfa.com

آدرس فوتو بلاگمو گذاشتم!
سر بزنین!

بلوط دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام! خوبین؟
دیگه به ما سر نمیزنین؟
من عاشق اون عکس ابرها شدم!

beenazeer پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

in axe kaloot kheili jalebe roze ye shab?

بهارین پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام
عکسا خیلی خوب هستن
اولی اگر با سه پایه می گرفتی حرکت اتوموبیل ها رو نشون نمی داد و بهتر می شد
منم وبلاگم و فعلا عکس می ذارم...چرا نمی آیی تو سایت عاسی ثبت نام کنی تا عکسات نقد بشن؟
برات لینکش و گذاشتم...اگه دوست داری کارات حرفه ای تر بشن اون سایتی که تو پست قبلی برات گذاشتم و ثبت نام کن...البته اگر دوست داشتی
پسش منم بیا...

لیدی برد شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

چرا آپ نمکنین؟؟

مینو یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://beheshteminoo.blogsky.com

رفتم تو وبلاگ فروردینم برام نوشته بودی
بیا از هم خبر بگیریم..در چه حالی؟رفتی تو
کارعکاسی...با حاله آفرین ادامه بده.

نینا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://camra-album.blogfa.com

سیلام وای خیلی ناز بودن

تو آپ قبلیتونم اون منجوق هاتون خیلی باحال بود

راستی یه عکس از چشمم گرفته بودین برام میفرستین ؟؟؟؟ خیلی چشمم خوشمل شده بود

تو خونمن هیچکی از چشمای من عکس نمیگیره



شاذه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
خوبی؟
خوشحالم که از تفسیرم خوشت اومده
منم از عکس اولی خیلی خوشم میاد
همینطور ابرا. این همه زیبایی طبیعت نفسمو بند میاره!

دلم برات تنگ شده. کاش زودتر ببینمت

لیدی برد چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

آپم!

سوری چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

چرا پآپ نمی کنین؟؟دچار کمبود عکس شدین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد