کله فرفری

رنگ مو هم در نشون دادن مدل مو خیلی موثر میباشد

اگه موهای آدم فرفری باید به دنبال ماده ای باشه در لوازم آرایشیها که برای مو خوب باشه مثلا سرم مو یا داکس آبی خلاصه بگردین پیدا میشه

کاش من درست کردن مو بلد بودم اونوقت چی میشد ولی من فقط بلدم بچینم

دراز کوتاه

جالبه نه ؟ یه محصول جدیدی تو مجله پیدا کردم . ژل موس . یعنی ژلی که مثل موس با کف میاد بیرون . میخوام .

اگه چادری نباشی مدل خوبیه . تازه باید توی یک کشور سردسیر باشی اگه نه لا گردنت اذیت میشه

خوب دیگه من رفتم شاید بریم مسافرت شاید نه چون خودم هم نمیدونم پس نمیگم کجا که تو خماریش بمونین سی یو

تا بعد

یه عکس مهو اشتباهی اومد ولی باشه حالا

اینم ماشین پسر همسایه که با دختر همسایه ازدواج کردن و در همسایه گی زندگی میکنن روزگارشون بد نیست

برف میبارد برف میبارد به روی خار و خارا سنگ

آنک آنک کلبه ای روشن

در کنار شعله آتش

قصه میگوید برای بچه های خود

عمو نوروز

این هم پارک کنار خونه قبلی که دلم براش تنگ شده زیاد

درخت همسایه

دو چرخه یخ زده الان این پست رو آپ میکنم یه پست دیگه میزارم مدل موی فرفری

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم

مگر دشمن کند این کارها که من با جان خود کردم

شعر و عکس خوبه دیگه برای بیشتر شدن محتوی یه دوستی گفت عکس مدل مو بزار میزارم به شرطی پر حرف بشه

این مدل با حاله ولی اگه یه کم بهش نرسن  مثل پیرزالها میشه

Bob

این مدل الان خیلی باب در اندازه های مختلف میشه زد و تقریبا به همه میاد

تا حالا گفته بودم یکی از شغلهای من چیدن موهای مردم در مواقع ضروری میباشد ؟

از این چتری تقریبا هیچ کس خوشش نمیاد ولی بابش خیلی قشنگه

خوب خداحافظ

آپ

میگی آپ کن . راستش چیزی واسه نوشتن ندارم به نظرم اینجا بی محتوا و لوس میاد منم حرفی ندارم بزنم . همه در جریان زندگی هستیم دیگه بالا پایین چپ راست خوشی غم آشپزی خواب مهمانی دادن و رفتن تفکر تعمق همه چی راستش تمام هفته من به فکر جمعه میگذره که اگه شد برم گردش چی ببرم همرام میوه دارم چایی . یخ ذخیره کنم همیشه هم بعدش خیلی خسته میشم ولی اگه گردش نرم تا آخر هفته دیگه یه چیزی کمه .

دلم بلوز آستین بلند میخواد با چادر نو دیروز که عید مبعث بود دو تا بریدم یه سفید یه سیاه یکی دیگه هم از مامانم بخرم بدوزم وضعم بهتر میشه .

پریشب یه ماشین که رانندش قرصی چیزی خورده بود شطرق زده به یکی دیگه که بی خیال با بچه هاش کنار خیابون پارک کرده بود و جلوی ماشین داغون شده بود الحمدالله کسی طوریش نشد ولی به یاد داشته باشی کنار خیابون حتی پارک نکنین تو کوچه هم نکنین پارک چون که ممکنه چاقو بزارن بیخ گلوتون بچه ها رو تنها جایی نفرستین . اگه کسی به زور میخواست باهاتون صحبت کنه مشکوک بشین اگه سوار تاکسی تلفنی میشین حتما بپرسین از کجا اومده . امنیت از سر رو مون میباره دیگه اینیم ما .

دیگه چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ خسته ام کمی نهار هم نداریم ظرفها هم ناشوره من که نمیشورم  . میخوام برم زیارت مییییییخوام . از بی موضوعی میخواستم از کیفها و کفشهام عکس بگیرم بزارم اینجا اگه به نظرتون جالبه این کار میکنم اگه نه نه .این قالب منم حال آدم میگیره ۲۰ خط مینویسی اونجا میشه ۴ خط . ولی عکسها رو خوب نشون میده

هنر

با سلام از کسایی که آمدن تشکر میکنم از این که از عکسها خوشتون اومد هم خوشحالم بازم عکس میزارم وای تاینی پیک امروز آپلود نمیکنه خدا کنه بعدا بشه

 

 

 

چه خبر ها اینجا خبری نیست مهمان دارم امشب شام گردن پلو داریم و سالاد  اینم عکسهای تابستونی ولی جدا برف حال داد البته اون موقع از سرما تو خونه مون نمیشد بشینیم زمین شبها هم همه تو یک اتاق میخوابیدیم ولی حافظه کوتاه مدت به ما امید زندگی میده که شاید زمستان آینده وضعیت از این بهتر بشه 

 

       

 

اینم مادونا و همسرش گای پیرزن هنوز دنبال ماجراست بابا بی خیال عزیز یه کم بشین تو خونه  

 

   

 

اینم هیث لجر که الان دار فانی را وداع گفته با فنجون قهوه و لباس بی ریخت        

 

 

بیچاره هنر پیشه حتی نمیتونه تو خیابون راحت راه بره تازه عکاس ایراد گرفته که لباسش خیلی زشته خوب نیا جلو برو دنبال کارت