آخرین تیر

دارم از محدوده وی فی میرم پس فکر کنم تا چند وقت نیام شایدم بیام آدم از فرداش که خبر نداره امشب تلویزیون یه فیلم میخواد نشون بده به اسم اوهام به نظرم شهاب حسینی خیلی برای بازیگر بهتری شدن زحمت کشیده چند روز پیشم فیلم تنگنا نشون داد خیلی اغراق آمیز بود ولی جالب بود .

وقتی بچه ها بی ادبن باید چه کار کرد ؟ این نسل جدید که ما میبینیم حتی از ما هم بدترن گوش به حرف کسی نمیدن هر کار دلشون میخواد میکنن . خدا رحم کنه .

بیچاره هنرپیشه ها زندگیشون تو دهن مردمه حتی نمیتونن با بچشون راحت بازی کنن یکی نیاد چلق عکسشون بگیره

قاطی پاتی

وای این پستها چقدر بی معنین این نشون میده من این روزا خیلی سرم شلوغه مشکلی نی

زندان

چایی تو زندون مزه میده یا همه چی اونجا تلخه ؟

الکی رفتم تو سایت رضا عطاران عضو شدم که عکساش ببینم یه مشت عکس بی خود بود فقط نمیدونم کجا عکس هنر پیشه ایرونی پیدا کنم این فرنگیها که کافیه یه جا اسمشون کلیک کنی ۱۰۰ تا سایت پیدا میشه . این بچه امروز پر رو شده میخوام لهش کنم ولی میترسم وحشی بشه .

انگشتکوچک پای راستم شکسته دیروز صبح اول خورد به پایه صندلی بعد با یکی کشتی گرفتم و یهو شکست .صبحی ازش عکس گرفتم .بعدشم رفتم شهروند دستمال رول خریدم

ترشی مخلوط مهرام با گاز پاک کن بعد یه پول رسید به دستم سریع رفتم لباس خریدم حالا هم شادم بای

 

 

فردا

 روزای جمعه جون میده  که آدم بره روی پشت بوم , ولی وقت ندا رم حوصاه هم ندارم

خسته ام اساسی . چرا منت میزاری چرا وقتی خیط میشی عوض اینکه خجالت بکشی بدتر پر

 رو میشی که بگی نه طوری نی  چرا اول خودت خودت رو میبخشی بعد منتظری منم

قربونت   بشم  خیلی احمق تصورم میکنی یا خیال میکنی بعد عمری بخشیدنت و پر رو تر شدن تو  و نشنیده گرفتن تمام متلک هات و پیش مردم آبرو داریت کردن حالا تا که برام یه کار کردی احساس شرمندگی میکنم  نه بابا تا وقتی مهربونیات به پای گذشتهای من برسه خیلی طول میکشه حالا حالا ها وقت هست خیال میکنی پول جای محبت میگیره هیهات

واای چی گفتم خوب شد اینجا ترکیدم هر جا دیگه بود همه چی به هم خورده بود           

وی فی

سلام

میخواستم یه عکس لپتاپ بندازم نشد

حال کردم از وی فی الان چند ساعته وصلم ۳ سوت طول کشید تا وصل شدم تازه با لپتاپ خودم اینم مزید بر علت شادیم داره دنباله فیلم برمودا نشون میده یه هو یادم اومد کارتون بچه ها رو خاموش کردم امروز ۵ شنبه ۹ فروردین سال ۸۶ از دیروز مرتب بارون میاد و هوا دل نشینه الان مهمون داریم کی کیشه ؟ دلم تنگ شده سایت گود ریدز رفتین؟جالبه ولی یه کم نقص در برنامه داره برای کرمهای کتاب ساخته شده .

گمشده در ترجمه دیدین؟ اینجا حروف انگلیسی نداره.

جالب بود خیلی دوستش داشتم یه فیلم بدون عشق بدون تیر اندازی بدون هیجان ولی جذاب بود دست سوفیا کاپولا درد نکنه .

وااااای یارو اومد خونه چند سال بعد بود ای با با چه مثلثی شد

اینم اسکارلت به یاد وقتی زاپن تنها بود