سه شنبه

 سلام به زندگی
خوبی .؟ سلامتی ؟ چه خبر ها ؟
اگر از من میپرسی خوبم شکایتی ندارم فقط دل تنگم از سبکی تحمل ناپذیر هستی از تکرار مکررات از نبودن انگیزه برای رفتن به حمام
هر شبی پس صبحی می آید و صبحی پس شبی و دیگر هیچ
این دور باطل خوردن و دوباره خوردن و دوباره خوردن هم دست از سر ما بر نمیدارد
انگیزه انگیزه انگیزه
هر کاری انگیزه میخواهد و من دلیلی برای نوشتن در اینجا ندارم
نمیدانم تقصیر از من  یا از زمانه این هوای پاییزی با تک تک
سلولهای من بازی میکنه و من نمیتوانم به اندازه کافی از آ ن
را به بلعم و نمیتوانم به خارج از این آپارتمان تک سلولی بروم میدانی چرا ؟
چون که اینجا به انسانها ارزشی نمید هند اینجا فقط اونایی که پول و تفنگ دارند حق هر کاری رو دارند و من به عنوان یک فرد باید با تمام آرزوهایم به گور برم

 
نمیدونم چرا هیچی چاپ نشد
نمیدونم چرا هیچ کس ندونست
نمیدونم چرا تنها میمونم
خسته از این همه ریا میمونم
نمیدونم که کجا باید برم
به کی باید درد دل رو من بگم
شاید از این غصه ها خلاص بشم
دوباره شاد و خوشحال و ماه بشم

سلام همه خوبن ؟
آقا من خدای احوال پرسی ام میگین چی ؟توی لاگ هم باید هر لحظه احوال بپرسم
الان تو خونه تنهام کسی نیست باهاش حرف بزنم خسته هم هستم بی خیال خستگی
وقتی یه کاری رو خوب انجام میدم احساس میکنم آدم مفیدی هستم الان همون
احساس رو دارم . محبت یه الماس کوچولو هستش که اگر خوب نگاه نکنی شاید به
نظر شیشه بیاد  ولی خواهش میکنم خوب ازش نگه داری  کن
ندونی قدرش و وقتی بره رفته که رفته
آ دم برای دیدن دقیق اطرافش باید چشاش و خوب باز کنه اگه نه ممکنه خیلی
چیزها رو از دست بده


من عاشق عاشق شدنم
سلام از همه مرسی اومدین برای یه پست
طولانی نقشه میکشم ۳ سوت نفرت تبدیل به عشق
شد البته بعد از گریه و زاری زیاد و بعد از ۶ ماه احساس میکنم ۲ تا بال در آوردم و سبک شدم خدایا مرسی خدایا مرسی خدایا مرسی
الان دارم میرم مهمونی موهامم مدل مردونه از ته همین الان زدم
عاشق ۲ تا قیچیهامم کسی نمیخواد مدل بزنه من حاظرم ها
قهوه عشق سیگار تنهایی دوست محبت زمان فکر ملاحظه هم رو کردن همدیگه رو دیدن اینا همه لازم است
زندگی بدون عشق مثل..........


 تا حالا ازش متنفر بودم امروز فهمیدم اونم همین احساس رو داره باورتون میشه خوشحال شدم